Maja1337

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maja Frick - 17 oktober 2010 12:15

  

Denna hund är svart vit men inte som en dalmatin hund utan:

  

Så här! Älskar flugan ;)

Av Maja Frick - 17 oktober 2010 11:48

Heej!


Idag äre söndag och jag ska chilla som fan! ;D Gött :D

Hahahh jag, simon och hanna har spelat spelet run hela morronen och man blir så arg när man inte klara en bana eller bara dör hela tiden!! Hahahha!!! Men men la av för jag orka inte mera!

  

Nu äre verkligen höst!

  

Ojj

Av Maja Frick - 16 oktober 2010 19:39

Hejhej!

Har inte bloggat på länge eftersom att mitt internet har fuckat totalt! :( Men nu funkar det:) Igår hade Louise Holmberg, Hanna Nilsson, Hanna Ericsson och jag kul :) <3 hahah! Och detsamma idag :D Dom sov här oxå fast bara Hanna nilsson och louise kan man säga eftersom att hanna ericsson bor på samma ställe som jag ;) Hah! Men men det var kulkul! Ja.. vad ska man mera säga?


  

Taylor Lautner, jag ska gifta mig med han när blir stor ;) (Hahha!)

Men så jävla snygg! <3






Gillar dig! <3

Av Maja Frick - 12 oktober 2010 19:15

Idag här jag pluggat hela dagen! Har matte läxa, engelska läxa, spanska läxa och kemi läxa! Har aldrig haft så många läxor på en vecka på hälla.. Eller det är inte så många men långa! Men jag ska inte klaga kanske blir mer sen när jag går typ i gymnasiet! Men nu kommer jag in på onepiece iallafalla:D! Fast jag vet inte om jag ska ha den som jag har visat upp förut men vi får se. Idag är det despret housewives :)


  

Av Maja Frick - 12 oktober 2010 07:30

Heej!


Idag ör det tisdag och skola.... Har inte alls roliga lektioner men. Och vi ska ha spanska prov ovh kemi prov snart!!!!!! :( Usch hatar prov! 

  

Bara för att denna film är så jävla bra!

Av Maja Frick - 11 oktober 2010 21:41

Hejsan allihoppa!


Idag gick det skit på gympan vet inte varför men, och det var inte för att jag har sträcky mig men.. får väl hoppas på att det går bättre på torsdag :) Ja vad ska man mer skriva ?

  

Fan vad jag saknar och så kan man inte komma på återträffen heller :(

Av Maja Frick - 11 oktober 2010 17:02

Tjena!


Sitter här nu och äter frostis och mjölk :) Gott är det :) Snart äre gympa och så smart som jag är så har jag sträck mig! lyckat va!? Hahah! Så har en linda nu.. Och så snart äre tävling oxå!! Och jag ska på sc vecka fyra nu :D <33 Men johanna och olivia :D <3


  

Saknart så! <3

Av Maja Frick - 10 oktober 2010 20:15

Min söndag såg ut så här ungefär:


Första vaknade jag och kom på att jag skulle på kusr ja, åkte till kursen och var där i typ 5 timmar och sedan åkte jag hem kom hem typ 4 då min vanliga träning började fick skjus av mamma till träningen och träna men gick skit eftersom att jag har sträck mig (lyckat!), så gick hem när träningen var slut, kom hem åt och sedan sitter jag här. Inte för att jag vet varför jag skrev upp allt om min söndag men... Imorron äre skola! :) Och just nu så försöker jag att komma in på onepiece.se men det funkar inte! :( Måsta vara något fel på den sidan eller på min dator!


Den här vill jag ha!

  

nice! så jävla gött och bara sätta på sig den en söndag och inte göra någonting!

Ovido - Quiz & Flashcards