Maja1337

Alla inlägg under september 2010

Av Maja Frick - 30 september 2010 21:51

tjänare ;)


Har nu ännu en dag gått jag den är lyckad :D som vaniligt men men ;) Har duschat och det gick väl sådär på gympan men...... Imorron ska jag iallafall på bio men moa :) ska se I rymden finns inga känslor :D Har velat se den sen den var på premiär så :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så...


  

Hahahhah fail, men väntar på att mitt hår ska torka...

Av Maja Frick - 28 september 2010 16:50

  

Neej, kolla vad söta :D


  

Hihi!

Av Maja Frick - 28 september 2010 16:40

Dagens Outfit kommer här


Kläderna:

  

Linne: Monki

Jeans: JC


Håret:

  

Vanligt uttsläppt


Av Maja Frick - 28 september 2010 16:26

(Visste inte vad rubriken skulle vara)


Kollar på top model nu och jag har inga läxxxoooor, eller jo det hade jag ju, faan! Har engelska och spanska.... Aja inte så svårt men men........ Idag ska jag bara slappa och jag ska gå och lägga mg efret idol så jag får sova jättelänge imorron eftersom att jag har sov morron med ;D Hihi!


  


Av Maja Frick - 27 september 2010 17:20

Detta var vad jag köpte i stockholm:


Vinterjacka, Stadium, 899 :- eller 999:-


  

Linne, Monki, 150:-


   

Skjorta, JC, 299:-


   


Jeans, Monki, 400:- 

Av Maja Frick - 27 september 2010 17:13

Dagens kläder var detta:


Kläder:

  

Skjorta: JC

Linne: HM

Jeans: JC


Håret:

  

Vanligt i mittbena :D

Av Maja Frick - 27 september 2010 17:10

Målade naglarna igår, resultat:


  

Vad tycks?

Av Maja Frick - 27 september 2010 16:55

Hejsan!


Vet ni? Jag, erika och ebba är så jävla grymma! Vi sprang skoljoggen idag (som jag trodde skulle vara på onsdag) och vi skulle ju sprinag 5 km men man fick inte springa hela utan 2 x 2,5 km men vi va ju så snälla och fick springa hela 5 km men vad hände då, jo nån jävla jäkel hade vänt på en pil så vi sprang åt fel håll! Så vi sprang typ 2 km åt fel håll och sedan sprang vi ju tillbaka 2 km och så sprang vi ju hela 5 km ocskå så typ 9 km !! Och så igår sprang jag ju hela 1 mil på lidingö och jag sprang hela, jag gick inte en ändå jävla gång! Så 1,9 mil på två dagar! Kul! Hahahhahah! men men aja :D snart äre träning ialla fall men är så jävla trött!


  

Ovido - Quiz & Flashcards