Maja1337

Alla inlägg under januari 2011

Av Maja Frick - 31 januari 2011 21:34

Hajhaj, ska snart ta o plugga spanska, har spanska prov imorgon, så jag skriver inte sååå mycket. Har noprov på torsdag men det kan jag redan, o så har inte min mobil kommit så ni vet ;D Nu kom mamma hem, men ja, jag ska väl ta o plugga nu! :( Men !


  











Shhhhhaaaaka rumpaa!

Av Maja Frick - 30 januari 2011 13:58

Kolla på den här filmen! Och kolla extra noga på friståendet! Älskar det. Halmstad som kör. Anna har gjort både vårat fristående och detta :)

Av Maja Frick - 30 januari 2011 13:51

halloj, just nu så sitter jag och tänker på friståendet och lyssnar på friståendelåten :) Ska snart kanske körat hahah, här hemma asså ;) Men sen senare idag så är det träning :D Kulkulkul! Och så kommer tony tillbaka och anton! När anton kommer kommer det att bli liv! Har varit så tyst på träningarna när han har varit borta :) Hahah! Idag kommer kanske min iPhone också :D:D:D:D Mamma ska åka o hämta den senare isånna fall, men jag vill hänga med, för jag vill köpa skal, och en dataväska! Men får se om jag hinner när jag har träning klockan fyra :) 

   Fristående träning, halmstad sommaren 2010 :D

Av Maja Frick - 29 januari 2011 19:17

Här kommer filmen när Erika och Oscar tävlar :) Och Erika VANN!!!!!!!!!!


   Erika vann!


Av Maja Frick - 29 januari 2011 19:11

Målade naglarna idag :)


   Blåa :D 

Av Maja Frick - 29 januari 2011 18:55

Hejhej, är nu hemma från linköping :D Hihih kul var det. Jag tränade ju till flasmoben på torsdag :D Haha, grattis hockey match på köpet :) Ska dansa tre gånger under matchen, med två korografier :) Till We Will Rock You och Mikrofånkåt :) Uhhhh, taggad tjej som skriver just nu :D Hihi, känns som om det är söndag idag :S, men det är tur att det inte är det :) Förut idag så la jag och Isabel upp grejor på blocket, och nu är vårat matbord och stalar borta :) Vet inte riktigt vart vi ska äta, vi tv:n kanske :) Haha :D Och jag kanske får min iPhone imorgon :D:D:D:D:D:D:D:D Och jag kommer att ha frisurf på den :):) Hihi lääängar :D 


  

Av Maja Frick - 28 januari 2011 16:23

Hejhej, jag har inte skrivit mycket eftersom att dom senaste dagarna hos pappa så har typ strömmen gått hela tiden så då har jag ju inte kunnat skriva, men nu är jag hos mamma. Men mina fingrar är typ ''cpkalla'' så jag kan typ inte skriva så snabbt, men jag vet inte :) Vet inte heller vad som händer senare idag, men får se. Kanske stannar hemma och typ hyr en film eller något :) 


   Om du vill, så säg bara till

Av Maja Frick - 25 januari 2011 18:39

Hejhej, skriver lite nu då :) Hihi, efter skolan gick Jennifer med mig hem :) Hahaha, kul hade vi :D Fast hon har ju åkt hem nu men ;D Hahhah vi satt o typ söng bamses sång o dansa lite till den hela tiden typ ;D Hahha :) Imorron ska vi åka skridskor på idrotten och det kommer en liten video till det med, men ni får se vad den är då :) Hihi, men men, ska ta o äta lite godis nu :)


   Fina tjeur, eller skor x)?

Ovido - Quiz & Flashcards