Maja1337

Alla inlägg under december 2010

Av Maja Frick - 30 december 2010 16:52

Tjena, har nu duscaht och kommit hitt til datorn igen :) Men idag hade vi ju träning och det gick väll bra, men var bara så jävla trött!!! Och så hade jag onte ÖVERALLT, men mest i nacken! Kan inte kolla uppåt!!!!! Men hahhaha, Rune bad en bön till Gud igår så min nacke skulle bli bättre men det hjälpte ju inte.............. Aja, får väl gå till en massör eller nåt.. Men men, kanske ska åka till Frida sen och sova där, men jag vet inte än eftersom att pappa inte har kommit hem än..  Men imorron är det ju NYÅR :D Hihi, vet inte vad jag ska göra, kanske blir att va hemma med Hanna och ha lite skoj ;) Men ska köpa godis imorgon med :D Får ju äta godis den 1 januari :D:D Då ska jag tjocka i mig GOOOODIS!! Men ska väl ta och kanske städa lite på mitt rum, det ser inte så bar ut -.-


  

BGF , trupp 2/3 (L)

Av Maja Frick - 29 december 2010 19:56

  

Titta på denna lilla söta sak! Egentligen gillar jag inte så jättetjocka djur, men denna sak är perfekt tjock! Och så söt!

  

Av Maja Frick - 29 december 2010 19:31

Hej, idag var det ju träning och den gick bra, men vara bara väldigt stel :) Men det var kul :D Har ju imorron också :D Sitter nu och kollar på tv men kanske ska ta och packa upp min väska med alla kläder... Eh, tar det sen ;) Men kanske ska ta och ladda mobilen iallafall, eftersom att den lär jag behöva senare ;) Ja, jag vet inte mer vad jag ska ta och skiriva faktiskt....., nej ska ta och göra lite saker nu!


  

Saknar halmstad! Halmstad 09/10 (L)

Av Maja Frick - 28 december 2010 22:41

Ska snaer sova, men ville skriva va mig lite :) Tror inte att jag skrev förut att jag har träning imorron och på torsdag? Men det har jag! I TRE TIMMAR!!! Sååå gött att träna igen!!! Älskar Gymnastik! (L) Och den 7 så är det ju ett dagläger i Örebro med :D Kulkul!


Och om ni vill så kan ni ju läsa dom här bloggarna också :)


www.louizze1337.blogspot.com


www.HanniiiBanniii.blogspot.com


www.fallinlovewhityou.blogspot.com


www.eriikaaellbrant.blogspot.com


www.jova.bloggplatsen.se


www.nitendofreak.bloggplatsen.se


www.makeitfunkyy.blogspot.com


:D <3



Ny!

Av Maja Frick - 28 december 2010 19:49

Här slänger jag in en bild på mig hur jag ser ut idag :) Har inte vissat det på typ år men nu kommer en :)


  

Om ni inte ser så har jag en

tröja från JC som jag fick av Hanna igår

och ett par jeans från JC.

Av Maja Frick - 28 december 2010 19:45

Har målat naglarna nu :D Det var jättelänge sen jag hade naglack ;) Hanna målade på mig igår när jag fick det ;)


  

ja, det blev lite fail (inte får att hanna är dålig på att måla naglar men), hatar mina fingar!

Av Maja Frick - 28 december 2010 19:32

Hejhej, är hemma nu, har vart hos Lollo :) Fast inann det så köpte jag och Hanna julklappar till Hanna och Lollo :) Hanna fick hårband och hårnålar, Lollo fick hårband och tjocka tofsar :) Köpte på östensson. Haha, Hanna köpte en typ pomac flaska som var alkoholfri, med Hello Kitty på ;) Typ jordgubbssmak tror jag ;) Smaka inte så gött, men sen gick vi till Östensson och köpte dom andra tre smakerna ;) Hanna Montana, High School Musical och Bilar :D Fast alla var ju i äpplesmak men ändå ;) Sen gick vi till pizzerian pch åt lite :) Men jag och Hanna fick ju också jul klappar :) Hanna fick en Paul Frank tröja och en parfym, Lollo fick också samma sak av Hanna (asså bara tröjan eftersom att det var Lollo som köpte parfymen). Men jag fick ju också julklappar :D


  

Detta fick jag :) Tröjan av Hanna och parfymen av Lollo, alla fick inte likadana saker ;)



Loveu!

Av Maja Frick - 27 december 2010 23:13

Hejhej, vet att det är ganska sent men bättre sent än aldrig :D Fira jul med pappa, madde, hanna, simon, isabel, axel, daniel, lina och oskar idag :) Fick lite julklappar :D Fick typ masser trosor, tröjor, pyjamas, parfym, biokort och en nagelkitt typ :) Det var kul, men åkte och tittade på fotboll med Ebba, Hanna, Vilma och Lollo, men sen så drog  jag, vilma, hanna och lollo till lollo och körde lite wii och andra grejor :D Imorron kommer Hanna hem från Finneland också :D Ska träffa henne då :) Imorron ska jag till mamma och hämta dom grejerna jagh glömde sen ska jag säkert någon annanstans men vet inte riktigt vart än. Men ska soooooooova nu kanske :D


  


Saknart!

Ovido - Quiz & Flashcards