Maja1337

Alla inlägg under augusti 2010

Av Maja Frick - 31 augusti 2010 17:51

Målade naglarna i söndags :DFranks manikyr :D Fast gjorde det med vanligt vitt naglack och genomskinligt :) (stavning)


  


Dålig och webbild men jag orkar inte ta kort :D

Men ska ladda datorn nu!


Hejdå!

Btw, alla mina läsare kanske vet hur franskmanikyr ser ut ? ;)

Av Maja Frick - 31 augusti 2010 17:37

Hej! har gjort läxorna nu och nu sitter jag här i soffan och kollar på film ;) Kungfu Panda :D Bra är den ;) Idag hade vi skolfotto och jag hoppas verkligen att dom inte tar den bilden då jag blunda >.<!!! Jag får vänta och se. Hihi jag vet att jag inte har upptaderat så mycket på den senaste tiden men jag har ju skolan nu och jag har faktiskt ganska mycket och tänka på och så har jag ganska mycket läxor oxå......... Menmen :D Men nu måste jag seriöst ladda min dator!


Fast det kommer ett till inlägg sen :D


Webbbild ;)

  

Ojj, den blev ganska liten men aja!


Hejdå!

Av Maja Frick - 29 augusti 2010 19:55

Dagens Outfir är det här :


Kläderna:

  

Stickad tröja: Monki

Linne: HM

Strumpbyxor: Hm


Håret:

  

Uppsatt i en vanlig tofs, hade inte örhängerna sen.


Heeerrå!

Av Maja Frick - 29 augusti 2010 19:40

Tjenare ;) Har precis kommit hem från gympa träningen :) Idag har jag varit i stan igen och shoppat loss ;) hah! Nej men jag köpte två nya jeans, en sjal och en tjocktröja :) Ni får se lite bilder längre ner i inlägget :D Men gud vad fort helgen har gott! Egentlingen så skulle det vara lördag idag! :S :) Men imorron äre skola :D Kul att träffa alla igen :D Mm, men jag är faktiskt lite exra glad, för att jag har en mobil igen :D Isabels gamla, inte så jättebra men det är en mobil iallafall :D Men nu måste jag seriöst duscha!

Men bilderna kommer! Och ett till inlägg med dagens outfit!


  

Sjal, Bikbok, vet inte vad det kosta eftersom att det inte var någon lapp på den.


  

Tjocktröja, Bikbok 399 :-


  

Blåa jeans, JC 499 :-


  

Svarta jeans, JC 499 :-


Ja det var det jag köpte :D

Byeee!

Av Maja Frick - 28 augusti 2010 20:53

Hejhej! Idag har jag varit i stan men moa :D Kul vare <3 Köpte ett linne och en sticat tröja:D Kommer bilder lite senare sen :D Aja, imorron ska jag still stan igen, fast men mamma, ska ju köpa byxor och en sjal och kanske lite som bara hänger med hem :D <3 Men nu har jag seriöst iget mer att skriva ;)


  

Linne, Monki, 99 :-

Linnet bakifrån

  


  

Stickad tröja, Monki, 299 :-

Hih, min syster ville snodde tröjan så jag fick ta ett kort med henne :D


Hejdå!

Av Maja Frick - 27 augusti 2010 18:58

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenare ;)! Idag äre helg :D Skolan var bra och kul, och vet ni !:O Jag har skrattat på varje lektion denna vecka tack vare Erika och Viktor ;) hahahahha! Snart ska jag och mamam äta sedan ska vi har myspys :D Gött :D Men aja, skolan är iallafall skit kul! :D Och Amanda kom till skolan idag från att hon hade vart i Tunisien :) På söndag ska jag och mamam till stan oxå :D Sja köpa jeans och kanske får mamma att köpa en ny telefon oxå ;) Om jag kan knepen ;)! hahha!


  

Tummen upp!


Heeeejdå! 

Av Maja Frick - 26 augusti 2010 21:03

Heeeeeeej! I'm sorry för att jag inte har haft dagens outfit och dagens sötis på länge men det är mkt med skdolan nu och idag började gympan :d Vi pratade bara men aja det var kul ändå :) Just nu försöker jag att packa lite till mamma imorron ;D Har spanska läxor tills imorron oxå så kanske ska kolla på dom lite med ;) Imorron ska jag vara men Moa oxå :D Kul ska vi ha<3 !! Men måstye packa ner datorn nu!

  

Minne från Malta! <3


Hejdå!

Av Maja Frick - 25 augusti 2010 15:18

Tjääänare! ;) Sorry för att jag inte bloggat på länge men jag har ju börjat en ny skola och det är ganska mycket att ta in och igår fick vi läxor oxå... Men aja, mina mentorer är jättebra och vi kommer övenens med klassen och så :D Skoalan är faktiskt ganska rolig nu oxå :D Och så har jag en ny haéader på bloggen oxå :D fin vaa? kommentera gjänra :D               Men jag måste göra läxorna nu !

  

Aje, jag diggar denna bild asså! :D


Heeeejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards