Maja1337

Alla inlägg under juni 2010

Av Maja Frick - 27 juni 2010 20:40


Nu är jag på Sportscamp och har det jättekul! :D Jag glömde att det fanns datorer så att man kunde blogga här :) Men nu är jag har och min datatid går snart ut så det blir ett litet inlägg ;) Idag har vi tränat ett kort pass och lärt oss namn på alla ;) Inte för att jag kan alla men.. Det är jättekul ialla fall! :D:D:D Men ska gå ut nu och hoppa studsmatta ;) med Olivia ;D <3


<3<3<3<3<3

   

Av Maja Frick - 26 juni 2010 17:04

Idag har det vart sol hela dagen, så jag har vart ute hela dagen och läst :D Kommit ganska lång på boken faktiskt :) Och så nu har jag världens jobbigaste låt på hjärnan.......


Det här blir nog det sista inlägget på länge, eller en vecka men ändå..

  

Av Maja Frick - 26 juni 2010 10:30

Nu har jag precis vaknat och så strecha jag för en stund sedan :D Idag måste jag packa till sportscamp och skriva i lite papper som vi har fått hem :) Men jag kommer inte att kunna blogga på söndag-lördag för då är jag på sportscamp och på söndagen efter jag kommer hem så har vi släktträff med pappa så då kommer jag nog inte att kunna blogga heller :/ Men så är det ibland när man gör saker. Men ha en riktig bra dag!


(L)

    


Av Maja Frick - 26 juni 2010 00:02

Jag har inte kunnat bloggat på länge eftersom att det  var midsommar och jag var ute hela dagen :D Ingen riktig midsommar utan skinka och potatis och jordgubbar med glass, det är midsommar!

Imorron är det sportscamp :D <33333333 Längtat som en skit asså! Ska bli kul att träffa Olivia Heins oxå! (L) Hihi, :D:D:D:D::D

Men nu ska jag läsa lite ur min bok som jag läser, jag läste faktiskt ut Bree Tanners andra liv i förmiddags ;) Duktig man känner sig, fast den är ju bara 166 sidor.


Är på sista boken, Så länge vi båda andas :D

    

Av Maja Frick - 24 juni 2010 23:27

 Nu ska jag försköka sova... Jag är trött eftersom att vi va tvugna att gå upp kl halv 8 för att hinna träna i Halmstad! Det var kul ialla fall :D

När vi åkte hem så var ju jag på ullared och då kanske jag inte skrev vad jagg köpte. Lösnaglar, naglack, snickerst till naglarna, nagelfil och halstabbleter :D Ska måla naglarna imorron om det inte blir för fint väder, och så är det ju midsommar imorron :) Men ska börja läsa på Bree Tanners andra liv nu, av Stephenie Meyer. Rekomenderar hennes böcker och filmerna :D! <3


Boken :) Fast läser den på svenska :D

    

Av Maja Frick - 24 juni 2010 17:29


Nu är jag hemma från Halmstad! :) Skönt att vara hemma men om tre dagar blir det sportscamp :D ! <3 Längtar :D Sen blir det språkresa med Erika :D Kulkul!


Vi hade jättekul i Halmstad pch trände två ggr per dag :D Jobbigt men gött :) Och Frida, Tilda och jag har bestämt att vi ska ut och springa någongång tsm och att vi ska strescha varje morgon, glöm inte det tjejer! Jag har tagit massor med bilder men orka bara lägga upp en :D

Och tack så jävla mkt för det nya grymma froståender Anna! <3 Du är bäst! :)


Trupp 3, Borensbergs GF. (Men två tjejer ifrån trupp 1, som är Fridas och Antons syskon, det är dom två minsta :))

  Fina :) Jag som sitter på ''pallen'' med Frida :)  

Av Maja Frick - 18 juni 2010 16:15


Just nu sitter jag här på mitt glovt med musik och kläder ÖVERALLT så försöker jag att packa till Halmstad men det går inte så bra just nu.


Lyssnar på denna låt just nu! Den är värkligen bra :D



Gillar inte Miley Cyrus så mkt men den här låten är bra :D

     

Av Maja Frick - 18 juni 2010 10:15

Nu har jag inte bloggat på länge. Vårat internet har inte funkat så jag kunne inte blogga igår. :( Men nu funkar det :D Vet inte varför det inte funka men, ajja.


Imorgon ska jag till Halmstad iallafall :D KULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKUL!!!! :D

Ska bli skitkul att lära sig det nya friståendet på 5-6 dagar ;) Och så klart träna tumbling och trampet också :D

Men nu måste jag packa för Halmstad :D

Kommer nog ett litet inlägg senare idag sen :)


Vi får hoppas att det blir så här fint väder hela tiden :D

    

Ovido - Quiz & Flashcards