Maja1337

Alla inlägg under november 2010

Av Maja Frick - 30 november 2010 21:18

Hellu, nu sitter jag här igen när jag egeniligen borde plugga. Men skulle kolla på Despret Housewives men det var någon anna film istället :( Men imorron är det iallafall Grey's men ska ju på tjejkvällen så kommer att missa lite men aja, får kolla på datorn sen :) Men hade utveklingsamtal idag också, det gick väl bra :) Men nu känner jag att jag har fått masser finnar på hakan :( Är innne i typ västa finnperioden!! Men men kanske går över eller får väl köpa något medel, för klämma dom nejnejnej! Imorron börjar julkalendern oxå men måste gå upp tidigare för att se den men kanske är snäll mot Hanna och åker med till skolan på den där sparken. Kanske kanske inte. Ska til simhallen imorron med -.- Usch!!!


vill bada i havet i en bassäng i motala!

  

Av Maja Frick - 29 november 2010 21:26

Hejhej, har duschat nu, träniBrngen gick bra och skolan. Anmälde mig till Brännakrut också :D Ska bli kulkulkul!!:D:D:D:D Men den är ju på smmadagen som juluppvisningen men det skiter jag i den orkar jag med iallafall :D Ska dygna :) ahhahah! Klasskampen är ju då samma tid somjuluppvisningen är så den kan jag inte vara med på men det andra:DSka gå luica hela helgen oxå, lördag Svanen kl 14.15 och hyretsgästföreningen kl 15.15 och på söndagen julmarknaden kl 17.00, Hihi min mamma sk astå och sälja korv utanför Ica men någon av fridas föräldrar, för jag kan inte söndag kl 15.15 till 16.00, för då ska jag och Ellie vara ledare till trupp 1 på deras dans :) Sandra elle Bella kan inte komma så, och så ska jag och ellie stå och dansa med trupp 1 på uppvisningen :) Men ska ta pch plugga HK nu , har prov på torsdag -.-


Min kusin frågade mig på facebook om vi skulle komma dit till jul och det är klart vi ska :D

  

Saknad!

Av Maja Frick - 28 november 2010 22:10

Hej! Ska snart sova, men jag ska skriva lite först :D Ska läsa min bok också som kommer att ta upp hundra år att läsa ut eftersom att den är typ 500 sidor och typ pytteliten text. Men på gympan så gick dansen bra, sen när vi hoppade ytra,pet så guck det inte så bra, men sen så sa Tony att jag skulle göra strekt med helskruv som sista varv till uppvisningen och då gjorde jag det, fick en som var jättebra och en som var ganska bra alla andra var bara skit :) Men ska sova nu.


  

en trött chey, haha!

Av Maja Frick - 28 november 2010 14:12

Idag är det första advent och inte långt kvar till julen :) Längtar. Men var i stan förut men köpte ingenting, vet inte äns varför jag hängde med eftersom att jag inte skulle köpa något. Men men, ska till hanna och simons mormor snart också, typ nu så jag måste byta om för jag hinner inte hem imellan. Men ska blogga senare nör jag kommer hem :D


En bild på Fanny, Isabel, Jag och Frida för två år sedan, hahha!

  

Av Maja Frick - 27 november 2010 11:24

Kollar på svampbob maraton 100 avsnitt, är på 20 st avsnitt men har inte sett alla, sitter i min onepiece också :) Idag blir det nog en slappdag som kommer att spenderas franför svampbob :D Hanna och Madde ska backa någonting, och så satte dom på världens sämsta jullåt!! Hahahah! Men det är ju faktiskt snart jul så och i år ska jag försöka köpa alla julklappar själv med mina egna pengar :D Kanske inte dom presenterna som jag kommer dela med Isabel men då betalar jag ju hälften :D Och fan vad jag längtar till juluppvisningen och jul! Jul uppvisningen ska bli så jävla kul och bra! På jul så ska jag, mamma och Isabel åka upp till kusinerna och fira jul där :D


 

Fanny, jag och Frida :D 

Av Maja Frick - 26 november 2010 23:51

Hejhej, är hemma nu och ska snart sova , var ju på uh igen :D Kul vare! Men känner att jag måste göra ett inlägg innan jag somnar :D Så här kommer det, vet inte riktigt vad jag ska skriva men vi får se :) Jag kan ju skriva att jag såg Vampyrer suger igår när jag skulle sova på Isabels dator :) Hhah, bra var den, spec i slutet :D Men ska sova nu!


  

Bara för att jag saknar denna tjej sjukt mkt och att hon änligen har skaffat facebook :D Bra tjejen! <3

Av Maja Frick - 25 november 2010 17:26

Här kommer dagens outfit, vet att jag inte har haft den på väldigt länge men ska försöka ha det lite oftare nu :)


Kläder:

  

Kofta: fått av syrranpyrran

Linne: HM

Jeans: JC


Håret:

  

Vanligt

Av Maja Frick - 25 november 2010 16:10

sitter och kollar på gamla avsnitt av glee och äter morot :D hahah ska snart göra läxor och sen dra till träningen, :D Ska inte träna så hårt eftersom att jag är ganska förkyld, men ska ialla fall träna :D Snart är det ju uppvisning :)!


Men idag var jag hos doktorn och det gick bra, sen var jag i skolan tills vi skulle åka till matala på talangjakt :) Det var typ som en talangjakt till brännakrut, men dit kan inte jag åka :( det är uppvisning den dagen fast vet inte när det börar så kanske hinner men tro inte det :( Men men, kommer ju nästa år med. Fast det var ju bara carro som var med på talangjakten men hon såg fem låtar istället, fick fan gåshud! Hon är skitduktig!!!!!! Älskar henne!


  

Caroline Sköld är älskad av Maja Frick!

Ovido - Quiz & Flashcards