Maja1337

Alla inlägg under februari 2011

Av Maja Frick - 28 februari 2011 21:19

Jag kan typ inte prata! ;o O det blev lite värre på träningen men det ärre värt! Ska träna även om jag blir sjuk ;) Haha, kanske plugga snart...... Har väldigt mycke den här veckan! Men det får bli senare för jag ska kolla på top model nu,,,

   

Kanske inte världens bästa gymnastik bild, men jag älskar gymnastik iaf!

Av Maja Frick - 27 februari 2011 21:15

Känner på mig att jag inte kommer kunna somna inatt........... Eftersom att det är skolan imorgon (kan aldrig sova dagen innan skolan när det varit lov) och för att jag kommer säkert tänka på just DEN personen!  Men får väll försöka iaf. Jag behöver inte gå t skolan imorgon heller, får skjus :))))) ao, men träningen gick bra som vanligt, men när vi skulle köra trampet så körde vi typ aerobic, tror det var det.... Aa, det skönaste var ju att köra styrka iaf! 

   miss it! 

fan vad många saker jag saknar!

Av Maja Frick - 27 februari 2011 14:06

Aa, hejhej...

Nu sitter jag vid min pappas skirvbord eftersom att internetet i mitt rum inte funkar! -.- Aa, senare idag äre träning iaf. O imorgon är det skola! Inte sååååå taggad, men men...... Om man måste så måste man. Men ska bli kul att träffa alla saknade personer! Kanske skriver lite mera sen efter träningen.

   Ussch! vad jag saknar!

Av Maja Frick - 26 februari 2011 13:03

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
, idag tror jag att det blir chill för min del! Ebba har kommit hem från österrike med, så henne vill träffa henne! Får se...... Aa, men aja, ska bortsa tänderna nu.......

   Fuck vad jag saknar halmstad!

Av Maja Frick - 26 februari 2011 02:01

Hejhej, nu e de chill i mitt hus, alla sover förutom jag :)

Kommit hem från skaka rumpa iaf. Fucking kuul, vare!  Har tinnitus bara men det går nog över ;) 

   God natt!

Av Maja Frick - 24 februari 2011 21:38

   aa, måla naglarna tidigare idag

Rött vanligt o blåt graffiti, fail blev det men aja!

Av Maja Frick - 24 februari 2011 21:16

nu ska jag bara slappa resten av dagen! Å imorgon äre SKAKA RUUUMMMPAAHH!! TAGGED TO ONEHUNDRED PROCENT! Ska bli så kul, o bara slappa allt o ba skaka los! Aa, men träningen gick bra och jag märkte att jag e övervig i höger spagat x) Hahah! Gött! Inte så mycke men ändå :) Spa va sketaskönt iallafall! 


  

Hittade en vääääääääldigt gammal bild! 

Av Maja Frick - 23 februari 2011 11:18

Ville bara säga att jag snart drar t lkpg med mamma och isabel, och går på spaaaaaaaaaa!!!!! Så jävla gött! Massage och ansiktsmask för min del då :) Hahahah o mamma ska plocka ögonbrynen! Kommer ta ett tag! Ska sova på hotellet en natt också. ja, det va det ända jag ville säga :)


   loveu girls!

Ovido - Quiz & Flashcards