Maja1337

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maja Frick - 31 oktober 2010 09:18

  

Är det någon som vill leka tittut, för det vill den här söta hunden!

  

Kommer ihåg när jag lekte tittut med våran katt sture första dagen han kom hem till oss och han fatta ingenting ;)

Av Maja Frick - 31 oktober 2010 09:05

Ligger här i sängen nu och slappar! :D Igår blev kvällen lyckad iallafall :D <3 Tack Louise Holmberg, Hanna Eriksson, Hanna Nilsson, Ebba Collin, Sofie Berg, Felicia Lilja, Julia Kagre och Julia Milton för denna kväll som vi måste göra om någon gång :D Och bilder kommer senare idag :) Ska kanske åka och kolla på Lollos innebandy match sen, men vet inte riktigt. Och vet nu vad jag har glömt att skriva?! Att det är looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooov :D <3 Hahahhhah! Eller det börjar ju imorron men ;)


  

Och min Onepiece kommer snart hem :D

Av Maja Frick - 30 oktober 2010 16:00

Hej ska nog snart ta och göra mig iordning och sen dra till lollo :D <3 Så snart smäller det :D:D: <33 Ska bli skit kul !!!! <3 Men måste göra mig iordning kanske kommer en bild på kläderna sen eller så kommer den ikväll :D <33


  

Haahahha!

Av Maja Frick - 30 oktober 2010 11:08

Idag fyller Frida Ödgård 12 år oxå :D <3


Grattis till dig!! <3

  

Hahahah ! <3


Av Maja Frick - 30 oktober 2010 10:49

Hejhej nu är det lördag och ska senare till lollo :) Fast hatar sånna här dagar! Dom dagar man inte vet vad man ska göra eller bara sitter hemme framför datorn! Blir en sån dag idag tills kl halv 6 :) Men får väl göra lite tidsfördriv sen och bara sitta och läsa eller sitta i soffan men datorn i knät och tv:n på slagen. 


  

Bara för att jag vill slänga mig i snön och bara ligga där !

Jao

Av Maja Frick - 29 oktober 2010 22:44

Hellu sitter nu vid datorn. Har precis kommit hem från uh....... Ja det var ju en gansla speciell kväll, ni som var med förstår. Men men ska väl ta och sova lite, och sova lääääääänge imorronbitti! Ska bara ta på mig pyjamsaen och tvätta bort smiket sen kanske läsa lite med :) Mina vänner är fan så jävla fucking bäst rent ut sagt! <3 Utan dom skulle jag vara ensam och inte kunna leva ! Älskar er! <33


  

Hjärta för er! <3

Av Maja Frick - 29 oktober 2010 17:33

Hejhej sitter nu här hos pappa framför tv:n och chillar läget och väntar på att maten ska bli klar så jag kan åka till lollo sen igen eller bara vara hemma :) Imorron ska det bli kul men hanna och lollos ''fest'' :D Fast jag ska inte ge någon present till hanna eftersom att jag redan har gjort det men till lollo så ska jag ge henne :D Har lite bilder på den oxå :)

  

Kortet som jag gjorde oxå :) 

     


 

Hahahahah :D

Av Maja Frick - 28 oktober 2010 16:28

  

Kolla på denna video och se att man kan bli skrämd när någon nyser ^^

:D

Ovido - Quiz & Flashcards