Maja1337

Alla inlägg under juli 2010

Av Maja Frick - 31 juli 2010 17:54

 Är detta:

Kläder:

  

Linnet: Carlings

Jeansen: Hm


Håret:

  

Uttsläppt som vanligt men lugget uppsatt i en skruv


Och så en egobild ;):

  

  

Av Maja Frick - 31 juli 2010 17:40

  

Detta är dagens sötis!

En Zebrahäst som är jättesöt och väldigt cool och populär!

  

  

Av Maja Frick - 31 juli 2010 11:54

Nu ska jag lägga upp lite bilder från Malta!


Modern Bathroom gänget :D<3

  Peters Pool!   Comino 

     Jag och Louise<3

Delfin <3    Cool!   Sjölejon!   pappegoja!      Alien=Josef

Selima!

    Linda!

Stella, Louise, Jag och Erika! (L)

  

    

Av Maja Frick - 30 juli 2010 21:42

Idag har jag äntligen vart hos lollo och lekt lite med henne :D Men jag kommer snart igen! <3

Vart och kollat på Oskars film oxå :), bra va den! :D


Louise Göransson är min bästavän! (L)

  

  

Av Maja Frick - 30 juli 2010 10:05

  

Är Ivar! Moas häst och min bebis! Älskar han! Han är jättesöt <3

  

Söta va? :D <3

  

Av Maja Frick - 30 juli 2010 09:14

Nu har jag ätit frukost :) Gött!


En vanlig frukost till Maja Frick

  

  

Av Maja Frick - 30 juli 2010 08:36


Jag vet inte men jag sover inte lika länge som jag brukar göra längre. Jag brukar typ gå upp 9-10 men nu vaknar jag typ kl 8. Det kanske är för att jag har någon infektion i kroppen men då brukar jag inte vakna så tidigt. Men aja, det blir väl bättre med tiden, får vi hoppas :) Men nu är jag hungrig och ska äta frukost.


  

Louise och jag <3 Saknar henna och alla andra! (L)

  

Av Maja Frick - 29 juli 2010 19:19

   

Detta är dagens sötis.

En hand apa som är lika stor som en hand. Så gullig!
Vill köpa en sådan, eller vem vill inte det? ;)

     

Ovido - Quiz & Flashcards